25 April 2010

Tagged by Mira Santek

1. Siapakah anda di rumah?

Anak bongsu yang ske mkn+tdo..

2. Siapakah diri anda di samping rakan?
Asik2 kena kutuk Cina xpon Korea.. =/

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai?
1. Kapal selam sebijik parking depan rumah.. (biar tuan punya Evo dpn umah aku tu senyap sket)
2. Keta Honda Civic Type R aku tempah 2 taun lepas tak dapat2 lagi
3. Ibanez RGT6EX (taun depan kot?)
4. Alienware Aurora ALX (da keje nnt aku nak beli jugak.da kawin skalipon nak beli gak..peduli ape aku)
5. Kawin?? -ngee =p

4. Siapakah nama pasangan anda?
Cik Wanie kite tuhhh... (nak cakap gitar Ephiphone aku jugak bley?)

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
1. howt! (ms oshinz cakap)
2. manje..
3. xpnah lawan cakap
4. dia comot..
5. dia mucuk! haha

6. Bila tarikh anda couple?
Oih! sebok sangat nak tau apsal? Kot la nak tanya besday aku. bley gak kasi hadiah..

7. Apakah kenangan anda bersama pasangan anda?
Kalo order nasik xbley letak nasik tambah..huhu  ='(

8. Lagu tema cinta anda?
Kami guru malaysia..eh2.silap. don't cry by guns n roses? (macam xseswai je?)

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Tak perlu..dah ngam2 soi orang cakap..hehe

10. Tag 5 rakan ada yang lain.
1. Cik Wanie
2. Ms Oshinz
3. Masha
4. (malas......)
5. (malas......)

9 comments:

syafawani said...

uishh..sakan reveal kat num 5 noh..keh3..malu ohhh! num 7 itu betol!hik3..ha tapiii yang num 4 tu~gitar xdibenarkan utk jd nama pasangan.dot!:)))

Mr.P said...

syafawani:
adakah anda mempunyai ciri2 seperti no5 tu?hehe..mucuk dan comot mmg tepat!
pasni nk nasik tmbh..xkira!huhu
n gtar tu pon syg i jugak..taun dpn nk beli sebijik lg.nk wat koleksi.ngeh2

mirachantek said...

kapal selam parking depang umah? oii umah tepi laut ke?

ely said...

masa majlis nikah kahwin ko orang nanti...
akak nak suruh wani bagi hantaran sebijik gitar comel ya..
alah tak mahal harganya...
huhuhuuuu........

Mr.P said...

ely?akak?
spe nih?

ely said...

tanya itu sama gf kamu ya!!!
huhuhuuu..

Mr.P said...

hohoho..ini akak aja eh?
nice to meet u..hehe
owh ya..jgn lupa suruh wanie anta hantaran gitar mahal2 eh?ngeee ;p

ely said...

yup...
akak akan ingatkan wani...
bila time nak nikah ya...
gitar...gitar...
hahahaha...
matilah kena bambu dengan wani lepas ni...
huhuuu....

syafawani said...

aihh..kak ely ngajaq pali nohh..hehe..adehh nak gitar?bole2..wani beli replika yang kecik tu suh pali bg mkn sampai besaq..haha