29 December 2010

Header Baru Cik Qila

                                       Ye, aku tau psal result contest Header Untuk Qila tu dah lama keluar. Saja je nak review balik kemenangan aku ni..hehe. Tak percaya? Ok, korang boley check kat sini. BTW, tak sangka lak bley menang. Syukur..... Nak tau hadiahnya?

1 Hadiah Utama : Shawl Gypsy berharga RM25 + Inner berharga RM8
(ada gambar nanti aku edit balik)

Konfem la aku tak pakai. Tak psal2 kena panah petir plak. So aku kasi kat Ms.W. Sejak tau psal result tu, aku offer Cik Qila ni pasang header kat blog dia. Nak edit coding untuk letak flash header ni susah sket. Tapi seminggu dua ni asyik busy. Tak sempat nak tolong Qila. Sampaikan dia pasang dulu header pemenang ke-3 (terkilan sedikit..tapi tak sangat.hehe)

So bila dah balik KL ni banyak masa terluang (tak banyak jugak since asyik abeskan 4 season cite Star Trek: Enterprise). Aku pon tolong Qila dan siap jugak. Sila la kunjung ke blog beliau tengok Cik Qila tu kelip2 mata..hehe




8 comments:

qilarazak said...

auwww. hahah.. pakai header tu sebab lady bird dia comel laa. hahah.. :P

thnks :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

cantik bila dah dipasang:)
kena dengan background..

Mama Mikhayl said...

nak jugak headerr....buatkannn....hehehe

Mr.P said...

qila:
ohhh..xkira.kecik ati gk..hehe

ms.w:
tq... :)

daria:
hehe..boley2..kena ada pengerasnya..

iniialahaku said...

pkaila nek LC p mktab...smpoi tu..hahaha

Mama Mikhayl said...

ape pengerasnye?

m i a said...

woww..awesome gile la..kamu ade amek tempahan header tak?

and nk tnye, bile gune header gitu, blog tak jadi lbih berat ka?

Mr.P said...

mia:
ohh...tak terfikir lak nk wat business..
i will consider it..
berat ke x bergantung pada kelajuan internet connection..
kalo flash saiz tu dlm 200kb~400kb..xberat rasanya utk pengguna streamyx n broadband