26 July 2010

Jurnal Praktikum Minggu 4 (Fasa 2)

Semakin cepat masa berlalu. Tengok2 sudah masuk minggu ke-4.
-----------------------------------------------------


19/7/2010
Subjek PK minggu ni tajuk Pemakanan. Tajuk psal Piramid Makanan. Memang tajuk feveret ni. Sebab banyak kali da praktikal tajuk ni..hehe. Tapi cikgunya tak leh nak apply jugak amalan piramid makanan tu kat diri sendiri. ABM untuk subjek ni bersepah sket. Ada puzzle, ada tampal2 makanan kat piramid. Tapi P&P memang enjoy. Tak la boring tengok buku je.

20/7/2010
Tepat pukul 7.20 pagi En Jalal datang. Beliau nak observe. Tapi sayangnya kelas pagi tu tak sempat PJ sebab perhimpunan lama sangat. Benda biasa. Tapi nasib baik waktu kedua ada lagi kelas PJ. Kelas 4 Melur. Habiss laaa. Kelas ni banyak bunyi sket. Peduli apa ada lecturer ke tak. Aku tengking marah serupa. Nasib baik En Jalal kata ok. Kena tegas sket. Baru betul cikgu PJ. Dah nama pon kelas Melur. Memang kena bambu sket. Aku dapat borang PR1 aku yang pertama. Markah aku semua 2-3-2-2-2-3..... So boleh kata below average la. Tak kesah pon. Kalo penilaian yang first pon markah full sampai 5, nanti untuk markah yang akan datang takkan nak letak rendah? Biar graf  menaik, jangan menurun. Itu yang penting.


21/7/2010
Kelas PJ tak sempat lagi. Dah la perhimpunan habis lewat. Budak2 lak boley naik kelas hantar beg pastu lambat beratur kat bawah. Aku pon hangin. Suruh je diorang balik kelas sebab masa tinggal 10 minit je lagi.

22/7/2010
En Jalal datang lagi. Sampai 2 kali minggu ni dia datang. Rajin pulak. Tapi tak dak apa pon, cuma bimbingan. Guru pembimbing aku, Cik Sabrella pulak yang nak nilai. Aku buat sehabis baik.

23/7/2010
Hari ni hari yang indah sebab tak ada kelas tapi dicacatkan dengan kertas relief yang bersepah2. Apa yang pasti lepas solat Jumaat aku nak balik Cheras jumpa gitar Epiphone kesayangan dan date dengan Ms.W.

-----------------------------------------------------

Tak berapa ada mood untuk coretan kali ini. Maybe tak cukup tido. Penat. Nanti hujung minggu nak relax kat umah tak nak pergi mana2.

3 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

gitar je ada kesayangan? Miss W xdak tulis pon kesayangan ka apa?


entry tambahan:

26/7/2010
Miss W diabaikan dan akan merajuk..:((( *muncung!..

Mr.P said...

alolololo...secret recipe?

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

nakkkkkk!! ++ shopping eh?