13 February 2011

Di Mana Lampu Mentolku?

Weekend ni tak banyak buat apa. Lepas seminggu praktikal kat SK Taman Bukit Teratai, rasa macam nak baring je sepanjang weekend. Nak kuar makan pon malas. So, aku lepak kat umah, cari ketenangan dengan buat artwork! Yeah!

Aritu ada la mamat mana ntah pegi rekemen aku kat blog Apezs untuk join contest header dia. So aku pon terfikir la nak join. Boleh asah balik bakat2 yang mana dah tumpul tu. Tapi memandangkan tengah praktikal dengan 10-waktu-mengajar-seminggu-banyak-nak-mampus dan 9-rancangan-pengajaran-panjang-berjela yang dibuat, aku perasan sangat susah untuk mencari seketul lampu mentol yang dipanggil idea untuk buat header tu. Apa pon, dah siap sket. So aku bagi preview sket kat bawah ni.




Nak tengok lg? Haha! Tak ley banyak2... Korang ni tamak btol! Sabar ye terutama kepada Apezs. Lagipon tak siap sepenuhnya. Nanti aku kasi tengok puas2 okeh? Korang tatap la tiap2 hari sebelom masuk tido pon bila dah siap nanti.


No comments: