29 June 2010

Panggilan Hangit?

11/6/2010

Panggilan dari 012569xxxx
Disusuli dengan mesej tanya 'Ni capew?'

(kau call aku pastu tanya aku sape??)

--------------------------------------

11/6/2010

Mesej masuk ke dalam peti inbox aku

   'Sila hubungi saya di nombor 017534xxxx'

(wth??)

--------------------------------------

12/6/2010

Dapat mesej dari 017542xxxx

   'Ak0m,le knlan x?'

(ayat lama...outdated)

--------------------------------------

29/6/2010

Dapat mesej kol 6.30pg. Mesej yang agak mengejutkan dari 017581xxxx

   'Hnsem awk,mudah mudahan cpt dpt jodoh,jodoh yg setaraf dgn awk.'

(no kedah...xde dlm phonebook aku.tp aku mcm boley agak spe)

--------------------------------------

Yang aku hairan macam mana insan2 ni boley dapat nombor aku??
No aku skang ni lak baru je aku pkai dlm 2 tahun
Aku xpnah publish nombor aku kat FB ke kat blog ke mahupun pintu2 tandas awam
Konpius..............

8 comments:

oshinz said...

uish.. ade peminat misteri ni. cik wanie oh cik wanie.. tengok la mr. p ni ha.. hehehe.

Mr.P said...

oish...shhhhh!
bkan sy yg memfofularkn dri sy k?
hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hamboi3..dari 11/6 lagi?? ni nak kena nih..awat xhabaq nih? marah ni marah!

mirachantek said...

waaaaaa mat korea 0 - portugal 7 ni ada secret admire laaa...


hehe mungkin ada yang gatal tangan yang conteng no pali kat tandas bus stand budu...

Mr.P said...

syafawani:
rilek2...xpenting pon

mirachantek:
tulis la tandas KLCC ke,Palace of the Golden Horses ke...baru ade kelass..wahh gtu

~~Masha~~ said...

hehe..ade org nk prank ko ni Palie..cian2..usah dilayan je no2 xkenal ni..buat bodo, lame2 diorg diam le..ye pelik nye no sume dr utara je..urmmm...

Mr.P said...

tu la sha..
bagi la nombor dari korea ke,jepang ke,abes cikai pon awek arab pon boley...
hehehehehe



(gurau je Ms.W,xde niat,sumpah) ;p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

cheh!! gurau konon..nak le tuu..p p p..amik la awek arab tuu..xheran! sebab dia BuS_K! hoho